sobota, 8 grudnia 2012

Złe wieści ;c

Witajcie , kochani nawet nie wiecie jak bardzo się ciesze ,że jesteście ze mną i że coraz więcej osób czyta mojego bloga , to dużo dla mnie znaczy. Nie mam jednak dobrych wieści , zostałam zmuszona do ( jak pewnie zauważyliście ) zawieszenia bloga , z powodu rozwoju mojej edukacji ;( Niestety chodzenie na regularne zdjęcia , nie jest proste z moim przeciążeniem w nauce. Powodem jest tez pogoda i brak warunków do wykonania dobrych i profesjonalnych zdjęć. Postanowiłam jednak umilić Wam te parę miesięcy zakładając bardziej regularnego bloga o tym co tam u mnie :) Mam nadzieję , że dzięki temu mnie trochę lepiej poznacie. Całuje, pozdrawiam cieplutko i zapraszam starych i nowych czytelników na nowego bloga :** - http://crazy-carmel.blogspot.com/  

3 komentarze:

  1. wolnym czasie coś naskrob :D
    co za dużo to nie zdrowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zawieszasz tak wspaniałego bloga. :C Ale również będę często bywać na nowym. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ale przynajmniej rzeczywiście lepiej Cię poznamy:)

    OdpowiedzUsuń